Regulamin DUST IN THE WIND
Ranga turnieju: Lokalny
Czas i miejsce: 17 maja 2008. Pałac Młodzieży (pawilon 2) SZCZECIN
Format turnieju: 2350p
Liczba miejsc ograniczona max 20 osób. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Stoły i makiety: Gramy na stołach 72x48 cali. Makiety będą ustawione przez sędziego:P
Rozpiski: Rozpiski należy wysłać na coedil@wp.pl do 16.05.2008r włącznie. Osoby które przysłały rozpiski w wyznaczonym czasie otrzymają +4p do klasyfikacji ogólnej. Rozpiski najlepiej przesyłać w formacie *.RST lub *html (Army Builder) ewentualnie excel. Podczas zgłaszania rozpiski prosimy o podanie Imienia, Nazwiska, Klubu, NR ID - patrz http://www.ligawfb.prv.pl/ Miasta oraz telefonu kontaktowego; gg; maila itd.
Opłata: 10zł dla członków klubu Animosity Szczecin, 15zł dla pozostałych - opłata przy zapisach.
Sędzia:
Sędzia Główny - Łukasz "Lucas" Ho Thanh
(GG:1725079; tel: 785956433; coedil@wp.pl)
Zasady wystawienia: Limited zgodnie z uściśleniami sędziowskimi (zabrania się jednak wystawiania w armiach dział z DoW)
Obowiązują zasady 7ed. + uściślenia sędziowskie z Border Princes
Ilość bitew: Gramy 3 bitwy, każda 6 tur lub 3 godziny.
Gramy według poniższego rozkładu:
Sobota:
9:00 - 09:30 Zapisy
9:45 - 12:45 Bitwa pierwsza
13:00 - 16:00 Bitwa druga
16:05 - 16:30 Przerwa (konkurs wiedzy i malowanie)
16:35 - 19:35 Bitwa trzecia
19:40 - 20:00 Zakończenie imprezy
Ocena hobbystyczna: W trakcie turnieju zostanie przeprowadzona ocena armii. Zdobyte punkty zostaną doliczone do rankingu głównego i będą miały wpływ na wyniki końcowe.
Ocena armii:
Dokładność pomalowania armii - Stopniowane (od 0 do 3)
Podstawki. Stopniowane (od 0 do 2)
Konwersje/Unikalność stopniowane (od 0 do 3)
WOW - Stopniowane (od 0 do 3)
Rozpiska. Stopniowanie (od 0 do 2)
Historia Armii (od 0 do 2)
Dodatkowo podczas turnieju zostanie przeprowadzony test wiedzy. Do zdobycia 15 punktów zaliczanych do klasyfikacji ogólnej. Pytania będą zarówno z zasad jak i historii świata Warhammera.
Punkty: Maksymalna ilość punktów do zdobycia podczas turnieju wynosi: 60 z bitew + 15 z oceny hobbystycznej + 15 z testu wiedzy + 4 za wysłanie w terminie rozpiski. (Łącznie 94pkt)
Gracz Fair Play - Kategoria nie wpływająca na klasyfikację w turnieju. Zwycięzcę wyznaczają gracze i sędzia.
Najładniej pomalowana figurka - Kategoria nie wpływająca na klasyfikację w turnieju. Zwycięzcę wyznaczają gracze i sędzia.
Duże punkty z bitew:
Punkty liczymy zgodnie z podaną poniżej tabelką.
Różnica małych punktów Duże punkty:
0-200 10-10
201-400 11-9
401-600 12-8
801-1000 14-6
1001-1200 15-5
1201-1400 16-4
1401-1600 17-3
1601-1800 18-2
1801-2000 19-1
2001+ 20-0
Pierwsza Standard Battle
Druga Dust in the wind
Trzecia My Will be Done!!!!
Strefa rozstawienia: 12 cali od krawędzi stołu. 24 cale między strefami rozstawienia
Rozpoczęcie i rozstawienie jednostek: Przed bitwą gracze rzucają D6. Gracz z wyższym wynikiem może wybrać: strona lub rozpoczęcie. Gracz który wygra ten rzut zaczyna wystawiać się jako pierwszy.
Bonusy za ćwiartki, sztandary itd: Liczymy standardowo w każdej bitwie - czyli tak jak w podręczniku 7ed.
Strefa rozstawienia: 12 cali od krawędzi stołu. 24 cale między strefami rozstawienia
Rozpoczęcie i rozstawienie jednostek: Przed bitwą gracze rzucają D6. Gracz z wyższym wynikiem może wybrać: strona lub rozpoczęcie. Gracz który wygra ten rzut zaczyna wystawiać się jako pierwszy.
Bonusy za ćwiartki, sztandary itd: Liczymy standardowo w każdej bitwie - czyli tak jak w podręczniku 7ed.
Zasady dodatkowe: Pustynie Khemrii są zdradliwymi ziemiami na których ciąży klątwa mumii!! Każdy gracz raz na grę może wyłączyć dowolny przedmiot magiczny przeciwnika, który nie będzie mógł zostać użyty w turze jego i przeciwnika. Dodatkowo każdy bohater ma na sobie klątwę - model odpowiedzialny za zniszczenie dowolnego bohatera musi zdać LD w przeciwnym razie otrzyma k3 rany (no armour save, no ward save, no regeneration). Testu nie trzeba zdawać jeżeli bohaterem był wampir Jest bardzo fajnie
Strefa rozstawienia: 12 cali od krawędzi stołu. 24 cale między strefami rozstawienia
Rozpoczęcie i rozstawienie jednostek: Przed bitwą gracze rzucają D6. Gracz z wyższym wynikiem może wybrać: strona lub rozpoczęcie. Gracz który wygra ten rzut zaczyna wystawiać się jako pierwszy.
Bonusy za ćwiartki, sztandary itd: Liczymy standardowo w każdej bitwie - czyli tak jak w podręczniku 7ed.
Zasady dodatkowe: Raz na grę gracz może zdecydować się na użycie inkantacji (takiej samej ja w Tomb Kings) Power Level 4d6 na jeden ze swoich oddziałów/ bohaterów. Jeżeli inkantacja się powiedzie, gracz ma możliwość:
a) Dodatkowego ruchu jednostką,
b) Dodatkowy atak lub strzał,
c) Odbudowa k3 ran.