Regulamin DUST IN THE WIND

  • Ranga turnieju: Lokalny
  • Czas i miejsce: 17 maja 2008. Pałac Młodzieży (pawilon 2) SZCZECIN
  • Format turnieju: 2350p
  • Liczba miejsc ograniczona max 20 osób. Decyduje kolejność zgłoszeń.
    • Stoły i makiety: Gramy na stołach 72x48 cali. Makiety będą ustawione przez sędziego:P
  • Rozpiski: Rozpiski należy wysłać na coedil@wp.pl do 16.05.2008r włącznie. Osoby które przysłały rozpiski w wyznaczonym czasie otrzymają +4p do klasyfikacji ogólnej. Rozpiski najlepiej przesyłać w formacie *.RST lub *html (Army Builder) ewentualnie excel. Podczas zgłaszania rozpiski prosimy o podanie Imienia, Nazwiska, Klubu, NR ID - patrz http://www.ligawfb.prv.pl/ Miasta oraz telefonu kontaktowego; gg; maila itd.
  • Opłata: 10zł dla członków klubu Animosity Szczecin, 15zł dla pozostałych - opłata przy zapisach.
  • Sędzia: Sędzia Główny - Łukasz "Lucas" Ho Thanh (GG:1725079; tel: 785956433; coedil@wp.pl)
  • Zasady wystawienia: Limited zgodnie z uściśleniami sędziowskimi (zabrania się jednak wystawiania w armiach dział z DoW)
  • Obowiązują zasady 7ed. + uściślenia sędziowskie z Border Princes
  • Ilość bitew: Gramy 3 bitwy, każda 6 tur lub 3 godziny.
    • Gramy według poniższego rozkładu:
      Sobota:
  • 9:00 - 09:30 Zapisy
  • 9:45 - 12:45 Bitwa pierwsza
  • 13:00 - 16:00 Bitwa druga
  • 16:05 - 16:30 Przerwa (konkurs wiedzy i malowanie)
  • 16:35 - 19:35 Bitwa trzecia
  • 19:40 - 20:00 Zakończenie imprezy
    • Ocena hobbystyczna: W trakcie turnieju zostanie przeprowadzona ocena armii. Zdobyte punkty zostaną doliczone do rankingu głównego i będą miały wpływ na wyniki końcowe.
      Ocena armii:
  • Dokładność pomalowania armii - Stopniowane (od 0 do 3)
  • Podstawki. Stopniowane (od 0 do 2)
  • Konwersje/Unikalność stopniowane (od 0 do 3)
  • WOW - Stopniowane (od 0 do 3)
  • Rozpiska. Stopniowanie (od 0 do 2)
  • Historia Armii (od 0 do 2)
    • Dodatkowo podczas turnieju zostanie przeprowadzony test wiedzy. Do zdobycia 15 punktów zaliczanych do klasyfikacji ogólnej. Pytania będą zarówno z zasad jak i historii świata Warhammera.
      Punkty: Maksymalna ilość punktów do zdobycia podczas turnieju wynosi: 60 z bitew + 15 z oceny hobbystycznej + 15 z testu wiedzy + 4 za wysłanie w terminie rozpiski. (Łącznie 94pkt)
      Dodatkowe kategorie:
  • Gracz Fair Play - Kategoria nie wpływająca na klasyfikację w turnieju. Zwycięzcę wyznaczają gracze i sędzia.
  • Najładniej pomalowana figurka - Kategoria nie wpływająca na klasyfikację w turnieju. Zwycięzcę wyznaczają gracze i sędzia.
    • Duże punkty z bitew:
      Punkty liczymy zgodnie z podaną poniżej tabelką.
      Różnica małych punktów Duże punkty:
  • 0-200 10-10
  • 201-400 11-9
  • 401-600 12-8
  • 801-1000 14-6
  • 1001-1200 15-5
  • 1201-1400 16-4
  • 1401-1600 17-3
  • 1601-1800 18-2
  • 1801-2000 19-1
  • 2001+ 20-0
    • Scenariusze:
  • Pierwsza Standard Battle
  • Druga Dust in the wind
  • Trzecia My Will be Done!!!!
    • Standard Battle
  • Strefa rozstawienia: 12 cali od krawędzi stołu. 24 cale między strefami rozstawienia Rozpoczęcie i rozstawienie jednostek: Przed bitwą gracze rzucają D6. Gracz z wyższym wynikiem może wybrać: strona lub rozpoczęcie. Gracz który wygra ten rzut zaczyna wystawiać się jako pierwszy. Bonusy za ćwiartki, sztandary itd: Liczymy standardowo w każdej bitwie - czyli tak jak w podręczniku 7ed.
    • Dust in The Wind
  • Strefa rozstawienia: 12 cali od krawędzi stołu. 24 cale między strefami rozstawienia Rozpoczęcie i rozstawienie jednostek: Przed bitwą gracze rzucają D6. Gracz z wyższym wynikiem może wybrać: strona lub rozpoczęcie. Gracz który wygra ten rzut zaczyna wystawiać się jako pierwszy. Bonusy za ćwiartki, sztandary itd: Liczymy standardowo w każdej bitwie - czyli tak jak w podręczniku 7ed. Zasady dodatkowe: Pustynie Khemrii są zdradliwymi ziemiami na których ciąży klątwa mumii!! Każdy gracz raz na grę może wyłączyć dowolny przedmiot magiczny przeciwnika, który nie będzie mógł zostać użyty w turze jego i przeciwnika. Dodatkowo każdy bohater ma na sobie klątwę - model odpowiedzialny za zniszczenie dowolnego bohatera musi zdać LD w przeciwnym razie otrzyma k3 rany (no armour save, no ward save, no regeneration). Testu nie trzeba zdawać jeżeli bohaterem był wampir Jest bardzo fajnie
    • My Will Be Done!!
  • Strefa rozstawienia: 12 cali od krawędzi stołu. 24 cale między strefami rozstawienia Rozpoczęcie i rozstawienie jednostek: Przed bitwą gracze rzucają D6. Gracz z wyższym wynikiem może wybrać: strona lub rozpoczęcie. Gracz który wygra ten rzut zaczyna wystawiać się jako pierwszy. Bonusy za ćwiartki, sztandary itd: Liczymy standardowo w każdej bitwie - czyli tak jak w podręczniku 7ed. Zasady dodatkowe: Raz na grę gracz może zdecydować się na użycie inkantacji (takiej samej ja w Tomb Kings) Power Level 4d6 na jeden ze swoich oddziałów/ bohaterów. Jeżeli inkantacja się powiedzie, gracz ma możliwość:
    a) Dodatkowego ruchu jednostką,
    b) Dodatkowy atak lub strzał,
    c) Odbudowa k3 ran.